
ظهر پاییزتون بخیرهوا سرد شده و من واقعا از سرما بیزارم..به پاییز بنده خدا هم ربطی نداره ها.. زمستونم سرماش دوس ندارم.. و هر روز دیگه ای از هر فصلی از سال که سرما مثل الان و امروز سوزنده باشه...و مهم تر از همه،خورشید پشت ابرها باشه...دیدی بارون میاد،گاهی افتابم هست چقدر قشنگه؟دیدن این صحنه برام به دلچسبی خوردن یه فنجون شکلات داغهمثل گرمای دلنشین وقتاییه که دستاتو میگیری روی خاکستر هیزمی که اتیشش داره میره رو به خاموشی...چند روز پیش برام موضوعی پیش اومد که واقعا تو روحیه و قدرت تصمیم گیریم برای چط...
ادامه مطلب